вівторок, 15 грудня 2015 р.

Вислови про знання, навчання, розум, книги


  • Гнучкість розуму може замінити красу. (Стендаль)
  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів.(Притчі Соломона)
  • Закони видано заради мудрих - не для того, аби вони не чинили зла, а для того, аби їм не чинили зла. (Епікур)
  • Знати багато мов - значить мати багато ключів до одного замка.(Вольтер)
  • Є два бажання, здійснення яких може скласти істинне щастя людини, - бути корисним і мати спокійну совість. (Лев Толстой)
  • Є книжки, які треба тільки прочитати, є такі, котрі найкраще проковтнути, і лише деякі варто розжувати і перетравити. (Ф. Бекон)
  • Кожній людині властиво помилятися, але нікому, крім дурнів, не властиво бути впертим у помилці.(Аристотель) 
  • Книжки слід не прочитувати, але читати і перечитувати. (Пліній Молодший)
  • Книжки на злобу дня помирають разом із злободенністю. (Вольтер) 
  • Коли на світі з'являється справжній геній, то пізнати його можна вже хоча б по тому, що всі тупоголові поєднуються в боротьбі проти нього. (Джонатан Свіфт) 
  • Логіка - це бог мислячих. (Л. Фейхтвангер)
  • Навчайтесь і читайте. Читайте книжки серйозні. Життя зробить усе інше. (Ф.Достоєвський )
  • Найбільше багатство - розум. (Алі Ібн Абі-Таліб )
  • Наука в розпутній людині є люта зброя чинити зло. Просвіта підносить одну доброчесну душу. (Д. Фонвізін)
  • У людини є лише один тиран - невігластво. (В. Гюго) 
  • Упертість невігласів уб'є їх, а безпечність дурнів занапастить їх. (Притчі Соломона)
  • Ученість - солодкий плід гіркого коріння. (Сократ) 
  • Серед книжок, як і серед людей, можна потрапити в гарне і погане товариство. (Гельвецій)
  • Чого б ти не навчався, ти навчаєшся для себе. (Петроній) 

Вислови відомих людей про гру

  • Гра - вид діяльності дітей, що полягає у відтворенні дій дорослих і відносин між ними, спрямований на орієнтування й пізнання предметної та соціальної дійсності. 
                                                                                                                   /Педагогічна енциклопедія/


  • Гра - форма діяльності в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду, фіксованого у соціально закріплених способах здійснення предметних дій.
                                                                                                                      /Педагогічний словник/

  • Гра - це є творчість, гра - це є праця, а праця - шлях дітей до пізнання світу.
                                                                                                                            /М. Вашуленко/

  • Без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку.
                                                                                                                      /В.О. Сухомлинський/


  • Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишнє.
                                                                                                                         /В.О. Сухомлинський/


  • Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості.
                                                                                                                       /В.О. Сухомлинський/

  • В грі розвиваються фізичні сили дитини, твердішою стає рука, розвивається уявлення, винахідливість, ініціативність.
                                                                                                                                    /Н.К. Крупська/

  • В дитячому віці гра - це норма і дитина повинна завжди гратись, навіть тоді, коли виконує серйозну справу.
                                                                                                                               /А.С. Макаренко/

  • Гра не створює матеріальних, культурних, інакше кажучи, суспільних цінностей, проте вона привчає людину до фізичних і психічних зусиль, потрібних для роботи.
                                                                                                                                /А.С. Макаренко/


  • Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі. Отже, гра, її організація - ключ в організації виховання.
                                                                                                                                 /А.С. Макаренко/

  • У кожній грі є робоче зусилля й зусилля думки... гра без зусиль, гра без активної діяльності - завжди погана гра.
                                                                                                                                /А.С. Макаренко/

  • Дитяча гра народжується з протиріччя: дитина намагається діяти як дорослий, але не може в силу своїх вікових особливостей, тобто, граючи, вона відпрацьовує ситуації дорослого життя.
                                                                                                                                /Л.С. Виготський/

  • У шкільному віці, гра не лише не вмирає, а проникає у відносини до дійсності. Вона має своє продовження у шкільному навчанні та праці.
                                                                                                                             /Л.С. Виготський/

  • Гра є "арифметикою соціальних відносин".
                                                                                                                             /Д. Ельконін/

  • Гра - гігантська комора дійсної творчої думки майбутньої людини.
                                                                                                                               /Д. Ельконін/

  • Гра - діяльність, у якій формується і вдосконалюється самокерування поведінкою.
                                                                                                                                 /Д. Ельконін/


  • Грою потрібно просочити все життя дитини.
                                                                                                                              /К.Д. Ушинський/

  • Школа гри, що правильно керується, відкриває дитині вікно у світ ширше та надійніше, ніж читання.
                                                                                                                                         /Ж. Фабру/

  • Гра важлива як для підготовки дитини до майбутнього, так і для того, щоб зробити її теперішнє життя повним і щасливим.
                                                                                                                                      /Ж. Фабру/

  • Де гра, там і радість.
                                                                                                                    /Народна мудрість/

  • Гра дає можливість відшукати себе в суспільстві, себе в людстві, себе у Всесвіті.
                                                                                                                                 /Я. Корчак/

  • Життя - гра з постійно мінливою системою правил.
                                                                                                                            /А. Шемякін/

  • Діти, позбавлені можливості висловити свої емоції у грі, не завжди знаходять їм правильне застосування у реальному житті, що провокує появу дитячої злочинності.
                                                                                                                            /С. Шацький/

  • Важливо не те, чи програємо ми в грі, важливо, як ми програємо і як ми завдяки цьому змінимося, що нового візьмемо для себе, як зможемо застосувати це в інших іграх. Дивним чином поразка обертається перемогою.
                                                                                                                                  /Ричард Бах/

  • Людина грає лише тоді, коли вона в повному значенні слова "людина", і вона буває людиною тільки тоді, коли грає.
                                                                                                                                  /Ф. Шиллер/

АФОРИЗМИ ПРО ВИХОВАННЯ

  • Дитина – дзеркало родини; як у краплині роси відбивається сонце, так у дітях відбивається моральна чистота батька й матері.

( В. Сухомлинський)
  • Роки дитинства – це насамперед виховання серця.

( В. Сухомлинський)
  • Якщо люди говорять погане про твоїх дітей – вони говорять погане про тебе.       ( В. Сухомлинський)
  • Багато лих мають своїми коренями саме те, що людину з дитинства не вчать керувати своїми бажаннями.

( В. Сухомлинський)
  • Розніжені й розбещені індивідууми формуються тоді, коли в їхньому житті домінує єдина радість – радість споживання.

( В. Сухомлинський)
  • Підтримуйте дитяче прагнення бути хорошим, бережіть його як найтонший порух людської душі, не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрість батьківської влади на деспотичне самодурство.

(В. Сухомлинський)
  • Сім'я - це те первинне середовище, де дитина повинна вчитися робити добро.

(В. Сухомлинський)
  • Життя коротке, але людина знов і знов переживає його у своїх дітях.

(В. Сухомлинський)
  • Справжня гуманність означає перш за все справедливість.

(В. Сухомлинський)
  • Страх тілесного покарання не зробить злого серця добрим, а поєднання страху зі злістю - найвідразливіше явище в людині.

(К. Ушинський)
  • Дітей не відлякаєш суворістю, вони не переносять тільки брехні.

(О. Толстой)
  • Люди, розбещені в дитинстві, зберігають особливий відбиток до кінця життя.

(І. Тургенєв)
  • Найкращий доказ розуму — добра поведінка.

(С.Габірол)
  • Хто рухається вперед у знанні, але відстає в моралі, той скоріше йде назад, ніж уперед.

(Аристотель )
  • Засійте вчинок – і ви пожнете звичку, посійте звичку – і ви пожнете характер, посійте характер – і ви пожнете долю.


(Теккерей В.)

Немає коментарів:

Дописати коментар