- Гнучкість розуму може замінити красу. (Стендаль)
- Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів.(Притчі Соломона)
- Закони видано заради мудрих -
не для того, аби вони не чинили зла, а для того, аби їм не чинили зла. (Епікур)
- Знати багато мов -
значить мати багато ключів до одного замка.(Вольтер)
- Є два бажання, здійснення яких може скласти істинне щастя людини, -
бути корисним і мати спокійну совість. (Лев Толстой)
- Є книжки, які треба тільки прочитати, є такі, котрі найкраще проковтнути, і лише деякі варто розжувати і перетравити. (Ф. Бекон)
- Кожній людині властиво помилятися, але нікому, крім дурнів, не властиво бути впертим у помилці.(Аристотель)
- Книжки слід не прочитувати, але читати і перечитувати. (Пліній Молодший)
- Книжки на злобу дня помирають разом із злободенністю. (Вольтер)
- Коли на світі з'являється справжній геній, то пізнати його можна вже хоча б по тому, що всі тупоголові поєднуються в боротьбі проти нього. (Джонатан Свіфт)
- Логіка -
це бог мислячих. (Л. Фейхтвангер)
- Навчайтесь і читайте. Читайте книжки серйозні. Життя зробить усе інше. (Ф.Достоєвський )
- Найбільше багатство -
розум. (Алі Ібн Абі- Таліб )
- Наука в розпутній людині є люта зброя чинити зло. Просвіта підносить одну доброчесну душу. (Д. Фонвізін)
- У людини є лише один тиран -
невігластво. (В. Гюго)
- Упертість невігласів уб'є їх, а безпечність дурнів занапастить їх. (Притчі Соломона)
- Ученість -
солодкий плід гіркого коріння. (Сократ)
- Серед книжок, як і серед людей, можна потрапити в гарне і погане товариство. (Гельвецій)
- Чого б ти не навчався, ти навчаєшся для себе. (Петроній)
Вислови відомих людей про гру
- Гра - вид діяльності дітей, що полягає у відтворенні дій дорослих і відносин між ними, спрямований на орієнтування й пізнання предметної та соціальної дійсності.
/Педагогічна енциклопедія/
- Гра - форма діяльності в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду, фіксованого у соціально закріплених способах здійснення предметних дій.
/Педагогічний словник/
- Гра - це є творчість, гра - це є праця, а праця - шлях дітей до пізнання світу.
/М. Вашуленко/
- Без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку.
/В.О. Сухомлинський/
- Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишнє.
/В.О. Сухомлинський/
- Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості.
/В.О. Сухомлинський/
- В грі розвиваються фізичні сили дитини, твердішою стає рука, розвивається уявлення, винахідливість, ініціативність.
/Н.К. Крупська/
- В дитячому віці гра - це норма і дитина повинна завжди гратись, навіть тоді, коли виконує серйозну справу.
/А.С. Макаренко/
- Гра не створює матеріальних, культурних, інакше кажучи, суспільних цінностей, проте вона привчає людину до фізичних і психічних зусиль, потрібних для роботи.
/А.С. Макаренко/
- Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі. Отже, гра, її організація - ключ в організації виховання.
/А.С. Макаренко/
- У кожній грі є робоче зусилля й зусилля думки... гра без зусиль, гра без активної діяльності - завжди погана гра.
/А.С. Макаренко/
- Дитяча гра народжується з протиріччя: дитина намагається діяти як дорослий, але не може в силу своїх вікових особливостей, тобто, граючи, вона відпрацьовує ситуації дорослого життя.
/Л.С. Виготський/
- У шкільному віці, гра не лише не вмирає, а проникає у відносини до дійсності. Вона має своє продовження у шкільному навчанні та праці.
/Л.С. Виготський/
- Гра є "арифметикою соціальних відносин".
/Д. Ельконін/
- Гра - гігантська комора дійсної творчої думки майбутньої людини.
/Д. Ельконін/
- Гра - діяльність, у якій формується і вдосконалюється самокерування поведінкою.
/Д. Ельконін/
- Грою потрібно просочити все життя дитини.
/К.Д. Ушинський/
- Школа гри, що правильно керується, відкриває дитині вікно у світ ширше та надійніше, ніж читання.
/Ж. Фабру/
- Гра важлива як для підготовки дитини до майбутнього, так і для того, щоб зробити її теперішнє життя повним і щасливим.
/Ж. Фабру/
- Де гра, там і радість.
/Народна мудрість/
- Гра дає можливість відшукати себе в суспільстві, себе в людстві, себе у Всесвіті.
/Я. Корчак/
- Життя - гра з постійно мінливою системою правил.
/А. Шемякін/
- Діти, позбавлені можливості висловити свої емоції у грі, не завжди знаходять їм правильне застосування у реальному житті, що провокує появу дитячої злочинності.
/С. Шацький/
- Важливо не те, чи програємо ми в грі, важливо, як ми програємо і як ми завдяки цьому змінимося, що нового візьмемо для себе, як зможемо застосувати це в інших іграх. Дивним чином поразка обертається перемогою.
/Ричард Бах/
- Людина грає лише тоді, коли вона в повному значенні слова "людина", і вона буває людиною тільки тоді, коли грає.
/Ф. Шиллер/
АФОРИЗМИ ПРО ВИХОВАННЯ
- Дитина – дзеркало родини; як у краплині роси відбивається сонце, так у дітях відбивається моральна чистота батька й матері.
(
В. Сухомлинський)
- Роки дитинства – це насамперед виховання серця.
(
В. Сухомлинський)
- Якщо люди говорять погане про твоїх дітей – вони говорять погане про тебе. ( В. Сухомлинський)
- Багато лих мають своїми коренями саме те, що людину з дитинства не вчать керувати своїми бажаннями.
(
В. Сухомлинський)
- Розніжені й розбещені індивідууми формуються тоді, коли в їхньому житті домінує єдина радість – радість споживання.
(
В. Сухомлинський)
- Підтримуйте дитяче прагнення бути хорошим, бережіть його як найтонший порух людської душі, не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрість батьківської влади на деспотичне самодурство.
(В.
Сухомлинський)
- Сім'я - це те первинне середовище, де дитина повинна вчитися робити добро.
(В.
Сухомлинський)
- Життя коротке, але людина знов і знов переживає його у своїх дітях.
(В.
Сухомлинський)
- Справжня гуманність означає перш за все справедливість.
(В.
Сухомлинський)
- Страх тілесного покарання не зробить злого серця добрим, а поєднання страху зі злістю - найвідразливіше явище в людині.
(К.
Ушинський)
- Дітей не відлякаєш суворістю, вони не переносять тільки брехні.
(О.
Толстой)
- Люди, розбещені в дитинстві, зберігають особливий відбиток до кінця життя.
(І.
Тургенєв)
- Найкращий доказ розуму — добра поведінка.
(С.Габірол)
- Хто рухається вперед у знанні, але відстає в моралі, той скоріше йде назад, ніж уперед.
(Аристотель
)
- Засійте вчинок – і ви пожнете звичку, посійте звичку – і ви пожнете характер, посійте характер – і ви пожнете долю.
(Теккерей
В.)
Немає коментарів:
Дописати коментар